środa, 24 kwietnia 2013

Prolog oraz Bohaterowie



"Każdy z nas w życiu jakiś kurs obrał i na pokład swój załogę dobrał, aura dobra sprzyjała płynącym lecz wszystko, co dobre kiedyś się kończy.. "

  

"Czasami dzieje się tak, że nie mamy wpływu na niektóre rzeczy, zachowania, sytuacje.
Niektóre jednak są z naszej własnej woli. Często ludzie popełniają błędy, które na bardzo długi czas zmieniają ich życie. Ale to życie musi toczyć się dalej.
Właśnie. Musi? Czy ono musi trwać cały czas? Bezproblemowo i kolorowo?

Czasem ludzie sięgają po rzeczy, do których nigdy nie powinni się zbliżyć.
Niektórym one pomagają. Ale tylko przez chwilę....

Żyłem z dnia na dzień, dość monotonnie. Każdy dzień był taki, jak poprzedni. Każdy krok był w tą samą stronę. Dlaczego się to zmieniło? Dlaczego sięgnąłem po narkotyki?
Czy uda mi się ocalić moje życie? Czy będę potrafił podnieść się i żyć na nowo?...."




Główni bohaterowie:








Zayn Malik- brązowooki brunet o cudownych dłoniach. Jego pasją jest rysowanie, a w życiu....
Nie ta chwila, nie to miejsce....






Nessie- blond włosa piękność o nieskazitelnej urodzie.
Skromna, prosta dziewczyna, która ma swój styl i swoje zdanie.
Dzięki niej Malik jest tym, kim jest obecnie.......



Pozostali bohaterowie:


Jared- najlepszy przyjaciel Malika.
Jednak do czasu...





Seth- drugi najlepszy przyjaciel Zayna; znają się od dziecka.

5 komentarzy:

  1. Zostawiłaś mi taki niedosyt tym, że ja chcę 1 rozdział! XD Będę czytać :) I gdybym mogła prosić to informuj mnie na twitterze :) ( @somebodyAnka )+ jak będzie Ci się nudziło to zapraszam do mnie lolz

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej! Ale mam niedosyt! Poproszę szybko pierwszy rozdział! Już!
    No i jeszcze nagłówek od Grubsona...
    aaah, szybko dawaj rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe! :)
    bardzo podoba mi się wygląd tego bloga x (przynaniej na mobilu, bo właśnie z niego korzystam xd)
    bardzo bym chciała, żebyś informowała mnie o nowych rozdziałach na twitterze :D (@wyrcia)
    JUŻ SIĘ NIE MOGĘ DOCZEKAĆ PIERWSZEGO ROZDZIAŁU :>

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie się zapowiada:) / @JulieMaryPL

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka Grubsona - Właściwy kurs <3
    A prolog świetny xD
    ~Martyna

    OdpowiedzUsuń